Låt oss ta hand om pappersarbetet.
Vi utvecklar dina rutiner och IT.

Tjänster

  • Vi utför administrativa tjänster såsom fakturering, order, inköp, löner, redovisning, beräkningar, sortering, research och allt annat som kan behöva göras.
  • Ni väljer själva om tjänsterna ska utföras på Ert kontor eller på vårat kontor. Vilka tjänster som ni utför själv och vilka ni behöver hjälp med. Hur många timmar ni behöver hjälp från 4 timmar/månaden till heltid enligt överenskommelse.
    För att kunna ta in vikarier vid t.ex. sjukdom så skriver vi instruktioner för de olika arbetsuppgifterna.
  • Förbättrar rutiner, så att det blir bättre genomströmning i företaget.
  • Tittar på vad det finns för hjälpmedel för att förenkla arbetet, vilka befintliga som finns eller eventuellt utveckla nya om det inte finns några som passar t.ex appar till telefonen där du enkelt kan fylla i uppgifter som du sedan kan titta på i datorn.
  • Göra nya hemsidor eller uppdatera gamla.
  • Göra er mer synliga på nätet.
  • Hjälper till att hålla era hemsidor eller webbshoppar aktuella.
  • Vi utvecklar appar till telefon och affärssystem.
pärm

Lediga tjänser

Eftersom vi växer så söker vi fler medarbetare, om du har erfarenhet och utbildning som passar, skicka en ansökan och ett CV till berit@adminservice.se